מערכת בית חכם

מהפכה: מערכת בית חכם לשליטה על הדלת

מעבר למשפחה, הדבר שהכי חשוב לנו בעולם הוא הבית שלנו. למעשה השניים הולכים זה עם זה, אנחנו רוצים לדעת שאנחנו מגנים על היקרים לנו מכל ורוצים לדעת שהבית שלנו הוא המקום הבטוח עבורנו בכל שעה של היום. כאן בדיוק נכנסת הטכנולוגיה ואם בעבר היינו מחפשים אחר הדלת העמידה ביותר ומנגנון הנעילה שיגן עלינו מפני גורמים לא רצויים שעלולים לנסות להיכנס, היום אנחנו יכולים לשדרג את כל המערכת בקלות.

זה בדיוק המקום להכיר את דורי, מנעול חכם לדלת המהווה מערכת אבטחה היקפית שמגינה על הבית. עם טכנולוגיה כניסה חכמה המעניקה שליטה מלאה על דלת הכניסה, אפשר להגיד למפתח ״להתראות״ ולדעת שהשליטה בידיים שלנו.

כיצד עובדת מערכת בית חכם השולטת על הדלת

חיבור בין מערכת בית חכם לבין דלת הכניסה מתבצע בצורה פשוטה יחסית. ההתקנה מתבצעת על הדלת הקיימת, בלי להחליף אותה, את המנעול או את הצילינדר. לאחר מכן כל שנותר לעשות הוא לשלוט בכניסה בדרך המתאימה לנו ביותר.

השליטה החכמה על הדלת יכולה להתבצע דרך שימוש באפליקציה ייעודית, סורק טביעת אצבע, כפתור נעילה הממוקם בתוך הבית ולצד כל אלה ישנה אפשר לפתיחה ידנית. בקצרה אפשר להגיד כי זוהי הדרך הפשוטה והטובה ביותר להגן על עצמנו ועל הבית כל הזמן.

מערכת בית חכם
מערכת בית חכם

חמשת המאפיינים של דורי שמעניקים שליטה מלאה על הכניסה לבית

פתיחת הדלת היא אחת הפעולות האינטואיטיביות והפשוטות ביותר ולכן אין כל צורך במרכיבים שיסבכו אותנו. מערכת הכניסה של דורי מאפשרת לנו לשלוט בכניסה תודות לחמשת המאפיינים הייחודיים:

  • מנעול חכם לדלת – המנעול מתלבש על המנעול הקיים בלי צורך להחליף צילינדר ובלי לפגוע בדלת הנוכחית. החיבור בין המנגנון החדש לזה הישן הוא זה שמאפשר לנו לשלוט בפתיחה ובסגירה של הדלת מכל מקום ובכל שעה. המנגנון עובד על סוללות AA רגילות, פועל במעגל חכם בתקשורת מוצפנת, דורש מינימום אנרגיה (הסוללות מחזיקות מעמד עד שישה חודשים) ושולח התראה במקרה שהדלת פתוחה. לבחירתנו, נוכל להשתמש במפתח המקורי של הבית במקביל.
  • פעמון עם מצלמה – החיבור נעשה לפעמון הכניסה הקיים כשבנוסף לו ישנה מצלמה ומערכת אודיו. כך אנחנו יכולים לדעת מה קורה בסביבת הבית 24/7 ולתקשר עם אנשים אשר מעוניינים להיכנס לבית ואין זה משנה היכן אנחנו נמצאים. למען הביטחון שלנו, המצלמה מקליטה ושומרת בהיסטוריית ההקלטות אירועי תזוזה לצפייה מהאפליקציה. מאפייני המצלמה כוללים זווית צילום רחבה של 180 מעלות, איכות תמונה מתקדמת FHD 1080P ואמצעי ראיית לילה כך שאפשר לראות בכל שעה של היום מה קורה בחוץ ללא תלות באור. המצלמה מסוג IP65 מעניקה ביטחון מלא המושג במערכת אחת יעילה.
  • סורק טביעת אצבע – הגיע הזמן להיפרד מהמפתחות, להפסיק לדאוג לשכפולים ואובדן. הסורק של דורי מאפשר לנו לפתוח ולנעול את הדלת כשאנחנו משתמשים באצבע בלבד. נכון, אפשר להשתמש באפליקציה אבל עבור הילדים שלנו זהו האמצעי האופטימלי לשליטה בכניסה. לבחירתנו, אנחנו יכולים להחליט מי יוכל לפתוח את הדלת וזאת ללא מגבלת משתמשים. הסורק עצמו פועל תוך שימוש בטכנולוגיית בלות׳וס מוצפנת ואנחנו בכל מקרה נקבל התראה ברגע שמישהו נכנס או יוצא מהבית. זוהי דרך מאובטחת וידידותית לשימוש של כל בני הבית.
  • אפליקציה ייעודית – אנחנו יכולים לעשות כל כך הרבה פעולות מהמכשיר הנייד שאין כל סיבה שלא נוכל לנעול ולפתוח את הדלת. באמצעות האפליקציה אנחנו יכולים לשלוט בדלת מכל מקום בעולם וגם אם יצאנו החוצה והאורחים שלנו הקדימו, נוכל לפתוח להם את הדלת מיד, בלי שנהיה באזור. האפליקציה זמינה לבעלי מכשירי אנדרואיד ו-ISO, היא מהווה מפתח וירטואלי לבית והיא שולחת לנו התראות תזוזה בזמן אמת.
  • רכזת חכמה – כל המידע נאסף בצורה מאובטחת ומעובד דרך הרכזת של דורי שמקשרת בין המנעול, המצלמה, מערכת האודיו והשרת של המערכת. החיבור של הרכזת מתבצע באופן ישיר לחשמל וזו מחוברת למערכת האינטרנט של הבית.

כל חלקי המערכת של דורי וכך גם הרכזת, פותחו תחת נהלי אבטחת מידע מתקדמים כשכל התקשורת מוצפנת כדי להבטיח לנו לא רק נוחות אלא מהפכה של ממש בכל הקשור לשליטה בכניסה לבית.

למה לבחור במערכת בית חכם לדלת

מערכת בית חכם של דורי מאפשרת לנו לקבל שליטה מלאה על דלת הכניסה, לקבל התראות לנייד בזמן אמת ולדבר עם כל מי שמתקרב לבית גם כשאנחנו לא בסביבה. המערכת מכניסה רוגע לחיים, מאפשרת לנו להיפרד מהמפתח ועכשיו היא יכולה להיות גם אצלכם בבית.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? מוכנים להתקדם לחיים מוגנים? לחצו על הקישור וגלו עולם חכם של שליטה.

מעוניינים במנעול ביומטרי?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

מעוניינים במנעול ביומטרי?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

שתפו:

מאמרים נוספים

מעוניינים במנעול ביומטרי?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם