כפתור מצוקה לרכב

כפתור מצוקה לרכב – לא מתפשרים על בטיחות בדרכים

מהי מערכת הכפתור רקורד ולמי היא מתאימה? מדוע כפתור מצוקה לרכב הפך לפריט חובה פופולרי בקרב נהגים בישראל? המומחים של קבוצת קוברה המתמחה בפיתוח מערכות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות לעולם הרכב הכינו עבורנו כתבה בנושא. כל אדם שנוהג בכבישי ישראל חשוף לסיכונים שונים, ביניהם תאונות דרכים עם או ללא נפגעי גוף ורכוש, תקר (פנצ'ר) בגלגל, אירוע בריאותי בזמן נסיעה, תקלות המשביתות את הרכב, מצבר חלש שאינו מגיב ומצליח להתניע את הרכב, מקרי חירום שונים ועוד. כדי להגיע ליעד בשלום ועל מנת לצאת לדרך בטוחה וליהנות מסיוע מהיר בכל בעיה, 24/7, כדאי גם לכם להתקין כפתור מצוקה ברכב.

מהו כפתור מצוקה לרכב?

קבוצת קוברה פיתחה מערכת טכנולוגית חדשנית וייחודית מסוגה המסוגלת לזהות אוטומטית מצבי חירום ומצוקה בזמן נסיעה ונהיגה. המערכת החדשנית מעניקה סיוע צמוד מסביב לשעון, כל שעות היממה.

המערכת כוללת את הרכיבים הבאים:

  • מצלמת רכב קדמית (איכות Full HD).
  • פאנל שליטה מתקדם.
  • אפליקציה ייעודית המותקנת בנייד.
  • חיישנים לזיהוי תאונה ושיחה מתפרצת למוקד שירות אנושי 24/7.
ראוי לציין כי המערכת זוכה להצלחה רבה בקרב נהגים בישראל בכל הגילאים, ומערכת כפתור מצוקה ברכב פופולרית מאוד בקרב נהגים מבוגרים. בכל יום ניצלים לא מעט חיי אדם בגלל המערכת המתקדמת הכפתור רקורד, וגם לכם כדאי להתקין אותה כדי להגיע בבטחה לכל יעד במדינה ועל מנת לקבל סיוע מהיר בזמן אמת.

איך זה עובד?

כאשר מערכת הכפתור RECORD מזהה מצוקה כלשהי או מצב חירום היא נכנסת אוטומטית לפעולה, והמערכת יוצרת קשר עם מוקד החירום באופן אוטומטי לחלוטין או על ידי לחיצת כפתור פשוטה בפאנל השליטה המתוקן ברכב. מוקד החירום מקבל את הקריאה ויוצר מיד קשר עם הנהג שנקלע למצב חירום וזקוק לסיוע, ובהתאם למקרה נשלח באופן מיידי סיוע לנהג, בהתאם למיקומו. מוקד השירות מנהל את האירוע מרחוק ומצלמת הדרך המותקנת ברכב מתעדת את האירוע באופן מלא. חשוב לדעת כי המערכת מצוידת בשלל חיישנים איכותיים שתפקידם לזהות אוטומטית מצבי חירום כמו תאונת דרכים, התהפכות של הרכב וכדומה. אחר מהיתרונות העיקריים של מערכת כפתור מצוקה לרכב הוא זיהוי מצוקה או אירוע חירום, והמערכת שולחת התרעה (שיחה מתפרצת) ישירות למוקד השירות המאויש של החברה, והמוקד זמין 24 שעות ביממה, כל ימות השבוע. לכן, במצבי חירום הנהג אינו צריך לתפעל את המערכת או ללחוץ על כפתור ייעודי בפאנל השליטה. במקרה של תאונה, אירוע בריאותי ומצבי חירום נוספים, מוקד השירות משתלט על האירוע מרחוק ומנהל אותו במקצועיות, ובהתאם למקרה המוקד שולח מיד את כוחות ההצלה, בהתאם למיקום הרכב. בנוסף לזאת, נציג מהמוקד מנסה ליצור קשר עם הנהג על מנת לשוחח איתו ולסייע לו עד הגעת הכוחות למקום. לא מעט אנשים חייבים את חייהם למערכת כפתור מצוקה ברכב, והמערכת המתקדמת יכולה לעשות את ההבדל בין חיים למוות.

כפתור מצוקה ברכב – מוצר חובה לכל נהג מבוגר

מערכת הכפתור RECORD מתאימה מאוד לנהגים מבוגרים, במיוחד לבני גיל הזהב. המערכת פותחה במיוחד כדי לסייע לנהגים, צעירים או מבוגרים, ועד היום היא הוכיחה את עצמה פעמים רבות.

המערכת המתקדמת מציעה יתרונות רבים כגון:

  • התראה בזמן אמת על פגיעה ברכב או תנודה של הרכב, לרבות פגיעה ברכב הנמצא בחנייה.
  • מצלמת רכב המתעדת את הרכב בזמן נסיעה או בחנייה.
  • חיוג מהיר למוקד השירות בעת הצורך.
  • חיוג מהיר לשני אנשי קשר לבחירה, פתרון מצוין ובטיחותי אם הסוללה של הנייד נגמרה.
  • התראה על גרירת הרכב.
  • אפשרות לנווט לרכב בעזרת האפליקציה.
  • בדיקת מצב המצבר בזמן אמת.
  • מוקד שירות זמין 24/7.
  • סיוע אנושי לכל אדם הזקוק לעזרה בניווט.
  • הגעה מהירה של ניידת חילוץ (בהתאם לאזור) עד 30 דקות.
  • סיוע מהיר בתקלות מכניות, פנצ'ר בגלגל, מצבר מרוקן ועוד.
למידע נוסף ולהזמנת שירות להתקנת כפתור מצוקה לרכב – אנא השאירו פרטים בטופס ליצירת קשר ונציג מטעם קבוצת קוברה יחזור אליכם בהקדם!

למידע נוסף על המערכת ולהסבר מפורט של נציג הבטיחות של הכפתור

השאירו מספר פרטים ונציג בטיחות יחזור אליכם:

רוצים לקבל עוד פרטים?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

שתפו:

מאמרים נוספים

רוצים לקבל עוד פרטים?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

למידע נוסף על המערכת ולהסבר מפורט של נציג הבטיחות של הכפתור

השאירו מספר פרטים ונציג של הכפתור יחזור אליכם: