מפתח חכם לרכב

מפתח חכם לרכב

מפתח חכם לרכב – עכשיו תוכלו להשתמש בטלפון לפתוח/לנעול את הרכב

עולם החדשנות והטכנולוגיה לא מפסיק להפתיע, וכך הגיע לעולמנו גם מפתח חכם לרכב שהפך עם הזמן לאופציה הנוחה ביותר לשליטה ברכב והחליף את צרור המפתחות הכבד שהיינו לוקחים איתנו לכל מקום.
אז מהו מפתח חכם לרכב ומהם היתרונות שלו? המשיכו לקרוא.

קצת היסטוריה

הרכבים הנחשבים למודרניים הם בעלי הבערה פנימית והחלו להבנות אך ורק בסוף – אמצע המאה ה 19 ומאז ההתפתחות ברמה המודרנית והטכנולוגית המשיכו להפתיע בתחום הרכב. החדשנות כך נכנסת ונטמעת היטב. דוגמא טובה לכך היא מפתח חכם לרכב שאפשר לתפעל באמצעות הטלפון הסלולרי באמצעות אפליקציה חכמה המאפשרת לנו לשלוט בכל מה שקשור לרכב מרחוק. כך או כך, כאשר אתם בוחרים את המפתח החכם לרכב חשוב שתבצעו בחירה מוקפדת ומושכלת ובאמצעות המפתחים הטובים ביותר בתחום. המומחים של  קוברה שמחים לספר לכם על החדשנות הגבוהה ביותר בתחום הרכב.

מפתח חכם לרכב – נעים להכיר

מפתח חכם לרכב מאפשר פתיחה וסגירה של הדלתות ובעל שליטה גם על הנעת ההרכב ללא שום צורך במפתחות. הכול מתבצע באמצעות הסמארטפון שלכם בקלות ובנגישות מלאה. כל בעל רכב יכול היום ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת זו בשל היעילות, המהירות והאפקטיביות בחיים הדינמיים שבהם אנו נמצאים. רכישה של מפתח זה מכניסה אתכם אל תוך עולם חדש וטכנולוגי, שנועד לשפר את איכות חייכם וכאשר אתם מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר, אין באמת סיבה שלא תוכלו ליהנות מכל היתרונות של המפתח הייחודי. המפתח החכם של קוברה ישחרר אתכם מהתלות במפתחות הרכב ויעניק לכם ביטחון בידיעה שהרכב שלכם נעול ובטוח. כמו כן תוכלו ליהנות ממנגנון
לקוחות רבים אכן מעידים שהמוצר שיפר להם את איכות החיים, הקל עליהם וחסך להם זמן:

מירב שמואלי מפתח תקווה: "בתור מאבדת מפתחות סדרתית המוצר חוסך לי הרבה כאב ראש", עידו שורש מרמת גן: "מערכת טכנולוגית שעולה על כל הציפיות, שווה כל שקל, אין צורך יותר להסתובב עם מחזיק מפתחות!", ישראל נעימי מהוד השרון: "מוצר שחוסך המון כסף, בעבר נאלצתי לשלם המון כסף על שכפול מפתח לרכב ועכשיו אפשר לעשות את זה בלחיצת כפתור" ועוד רבים נהנים כיום מהטכנולוגיה החדשנית ביותר.

מפתח חכם לרכב
מפתח חכם לרכב

מפתח חכם לרכב – איך זה עובד?

מהרגע שאתם מצטרפים אל המהפכה החדשנית המוטורית אתם נהנים מכל היתרונות של המוצר הייחודי בעולם. פתיחה ונעילה של הדלתות של הרכב מכל מקום ללא צורך להיות קרובים אל הרכב, הדלקה של האורות, פתיחה של תא המטען, לחיצה על מצב מצוקה וגם הגדרה של זמן פתיחת הרכב מראש. את המערכת החדשנית הזאת יצרה חברת קוברה המאפשרת את כל ההתנהלות באפליקציה אחת ייחודית ונוחה. דרך האפליקציה תוכלו לשכפל מפתח בלחיצת כפתור באפליקציה, לשתף מפתחות עם האנשים שאתם מעוניינים שיהיו להם מפתח, לבטל הרשאות, להגדיר מצב פתיחה, להשתמש ב'סירי' להפעלת המפתחות או למסור הרשאות של המפתח.

המפתח עובד עם כרטיס מאסטר לו קוד QR אישי שמחבר בין המערכת עצמה לבין האפליקציה כאשר הבסיס של כל ההפעלה הוא תקשורת BLU. המערכת עצמה פועלת ברדיוס של עד 15 מ"ר ובעלת הצפנה ואבטחה בתקן גבוה. האפליקציה מאפשרת לכם שליטה על הרכב גם באזורים בהם אין קליטה, זיהוי מיקום הרכב על המפה ושליטה על מהירות הרכב בזמן נסיעה בכל רגע אפשרי. לאפליקציה יכולת להוציא היסטוריה של הנסיעות, לשקלל מהירות ממוצעת ומהירות מרבית ולמעשה מפתח חכם לרכב הופך להיות החבר הכי טוב שלכם, בלי עומס, בלי לחץ, ועם חדשנות וטכנולוגיה מאובטחת ונוחה.

תתחדשו! הגיע הזמן להתקדם

המפתח החכם מכניס אתכם לקטגוריה חדשנית ומעניינת. הוא מפחית את מספר הפעולות שאתם צריכים לבצע כדי לנעול את הרכב או לפתוח אותו ואפילו מקל עליכם את שלב הנעת הרכב. הוא מבטל את הצורך להסתובב עם מפתחות בצרור כבד והוא מתאים כמעט לכל סוגי הרכבים. הטכנולוגיה החדשנית מקצרת לכם תהליכים והופכת את החיים שלכם למודרנים וחדשניים.

אל תוותרו על מקצועיות ואיכות ברמה גבוהה

הרכב שלכם הוא החבר הכי טוב שלכם וזה רק טבעי שתרצו שיהיו בו את כל האלמנטים החדשניים ביותר. חשוב שיהיה לכם את הליווי המקצועי והאישי הטוב ביותר על מנת שתוכלו להתמודד עם נושאים שונים הקשורים לחדשנות על הצד הטוב ביותר. חברת קוברה היא מהחברות המובילות בישראל בתחומה. הקבוצה מבית קוברה מפתחת את מיטב המערכות הטכנולוגיות בתחום הרכב ובעלת ניסיון של 30 שנים בתחום.

חברת קוברה דוגלת בעיקרון האיכות הגבוהה ביותר של מוצרי איתור, מיגון, בטיחות, תקשורת ונוחות. החברה מתמחה בהתקנות פשוטות ומורכבות כאחד והינה מתקינה של יבואני הרכב דלק מוטורס, לובינסקי וקרסו מוטורס. הכנסו כבר עכשיו לאתר למידע נוסף, להזמנת הדגמת מוצר או צרו קשר לקבלת ייעוץ טלפוני. הצוות המקצועי והמיומן שלנו ממתין לכם.

מעוניינים במפתח דיגיטלי לרכב שלכם?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

שתפו:

מאמרים נוספים

מעוניינים במפתח דיגיטלי לרכב שלכם?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם