מסך רכב לילדים

מסך לרכב לילדים – חוויית צפייה מדהימה כמו בקולנוע

כאשר אנחנו רוכשים רכב חדש, חשמלי, היברידי או מנוע בעירה פנימית, הרכב מגיע עם מסך מולטימדיה קדמי, משוכלל ומתקדם, והמערכת לרוב תומכת באנדרואיד. ברוב הרכבים אין מסכי מולטימדיה לילדים ולנוסעים שיושבים במושב האחורי, ומאחר שכולנו מבלים לא מעט שעות על כבישי ישראל, במיוחד בשנים האחרונות לאור העומס הרב בדרכים, כדאי לנו להשקיע גם במסך לרכב לילדים.

התקנת מסך רכב מתקדם לילדים מהווה פתרון להורים וכמובן גם לילדים שרגילים להיות מחוברים למסכים רוב שעות היום. לאחר התקנת המסך על גב המושב הקדמי הילדים יכולים לצפות בסרטונים וקליפים, לשחק, להאזין למוזיקה המועדפת עליהם ולהיות בקשר עם החברים.

מה הפתרון? ובכן, כיום יש באפשרותנו להזמין מסכי רכב מתקדמים לילדים, זהו מוצר פופולרי ונגיש לכל כיס, לכן ניתן לראות בדרכים רכבים רבים שבהם כבר מותקן המוצר המתקדם והאיכותי שלנו. לאחר התקנת מסכי המולטימדיה על גב מושב הנהג ומושב הנוסע לידו, חוויית הנסיעה משתדרגת פלאים, והילדים היושבים מאחור נהנים מאולפן קולנוע פרטי ברכב המשפחתי, עם איכות צפייה מדהימה ברזולוציה גבוהה HD.

למי זה מתאים?

רכבי היוקרה החדישים מצוידים בדרך כלל בשני מסכי מולטימדיה המותקנים במשענות של המושבים הקדמיים, כך שהילדים וכל מי שיושב במושב האחורי יכולים לצפות להנאתם בתכנים שונים, בלייב. המסכים המובנים שמגיעים עם הרכב קטנים, בדרך כלל גודל המסך לילדים הוא 10 אינץ' בלבד, והמסך מגיע עם רמקול מובנה וחיבור לאוזניות.

מאחר שלרובנו יש רכב משפחתי סטנדרטי יחסית או רכב מליסינג, הוא אינו מצויד במסכי ילדים המותקנים במשענות המושבים, והפתרון המשתלם והמומלץ ביותר עבורנו הוא להתקין מסך חכם (Smart TV) מבית קבוצת קוברה – החברה המובילה שמתמחה בפיתוח מערכות טכנולוגיה לעולם הרכב.

למי מתאים זוג מסכי רכב לילדים? למעשה, לכולנו, כלומר לכל משפחה שיש לה ילדים קטנים או גדולים, וכמובן גם למי שמרבה להסיע ילדים או אנשים ברכבו. המסכים מתאימים לכל סוגי הרכב, לרבות רכבי שטח ופנאי, משפחתיות, מכוניות קומפקטיות ועוד.

מסך רכב לילדים
מסך רכב לילדים

לצפות בטלוויזיה ברכב – בדיוק כמו בבית

כדאי לדעת כי מסך חכם לרכב (Back Seat Smart TV) הוא בפועל מערכת מולטימדיה אוניברסלית ומתקדמת טכנולוגית, והמערכת היעילה והחדשנית מתאימה לכל סוגי הרכבים. כדי שהילדים שלנו, או נוסעים מבוגרים היושבים מאחור, יוכלו ליהנות מחוויית צפייה בטלוויזיה ברכב, כדאי לרכוש חבילה הכוללת מסך מולטימדיה בגודל 12.5 אינץ', סטרימר Google Chromecast עם מערכת הפעלה אנדרואיד TV הכוללת שלט לתפעול נוח, ורמקול עמיד למים עם הספק מרבי של W20.

לאחר ההתקנה המקצועית, בדרך כלל בבית הלקוח, הילדים יכולים לצפות במגוון רחב של תכנים, כולל שידורי טלוויזיה בלייב, ואפשר לצפות גם בקליפים ביוטיוב, להאזין למוזיקה, להוריד אפליקציות למכשיר מחנות גוגל, לשתף את המסך של הטלפון הנייד על המסך הגדול המותקן במושבי הרכב, לצפות בשידורים חיים של משחקים והופעות, לצפות בנטפליקס ובטיק טוק, והילדים שלנו יכולים להישאר מעודכנים עם כל מה שקורה בעולם, וכמובן גם עם כל מה שקורה בחיי החברים הטובים ביותר שלהם.

מסך רכב לילדים – התקנה בבית הלקוח או בסוכנות הרכב

לאחר שהבנו מדוע כדאי גם לנו להזמין מסכי רכב מתקדמים לילדים, כל שעלינו לעשות הוא לקבוע התקנה באמצעות האתר, לכן עלינו להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר בסוף הכתבה, וצוות של אנשי מקצוע מיומנים יגיע על לביתנו על מנת להתקין את מסכי המולטימדיה המשוכללים והמעוצבים ברכבנו.

ההתקנה מהירה ונעשית באמצעות זרוע אוניברסלית המתחברת למושב הקדמי של הנהג או הנוסע לידו, ללא קידוחים מיותרים וללא כל נזק לריפודי המושב. לאחר ההתקנה נקבל תעודת אחריות מהחברה למשך שנתיים, ובנוסף אנחנו יכולים ליצור קשר עם מוקד התמיכה בכל שאלה או בעיה.

כל התכנים שהילדים אוהבים במקום אחד

במקום לריב עם הילדים בזמן הנהיגה וכדי ליהנות מנסיעה מהנה ללא תלונות ושאלות כמו מתי מגיעים, כדאי לנו להזמין כבר היום מסך לרכב לילדים מבית קבוצת קוברה. היתרונות של מסכי המולטימדיה לרכב המיועדים לילדים הם רבים, למשל אפשרות ליצור פרופיל משתמש לכל אחד מבני המשפחה, זמינות התכנים המועפים על הילדים שלנו, יצירת רשימת צפייה מותאמת אישית וכדומה, והכל באיכות HD.

להזמנת מסך רכב לילדים – השאירו פרטים ונציג מקבוצת קוברה יחזור אליכם בהקדם!

רוצים לראות טלוויזיה ברכב, ממש כמו בבית?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

שתפו:

מאמרים נוספים

רוצים לראות טלוויזיה ברכב,
ממש כמו בבית?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם