הפתעה? מתנות מקוריות לגבר מקורי

הפתעה? מתנות מקוריות לגבר מקורי

לפעמים קשה למצוא מתנות מקוריות לגבר בחייך. בין אם זה אבא, בן-זוג או חבר טוב – תמיד כיף לקלוע עם מתנה משמחת – ושימושית. מדריך לבחירת מתנות לגברים – בפנים

יום הולדת, יום נישואין, הוצאת רישיון נהיגה, קידום בעבודה, סיום תואר או כל מאורע משמח אחר – החיים מספקים לנו המון רגעים להפתיע ולשמח את הגברים בחיים שלנו. אבל אילו מתנות מקוריות לגבר ישנן? חילקנו את הגברים בחיינו לארבעה סוגים, עם תחומי עניין ותחביבים שונים, כדי שהמתנה הבאה שלך תקלע בול!

מתנות מיוחדות לגבר חולה-הגה

אם הגבר בחייך אוהב מכוניות וכל מה שמוטוריקה, זה הזמן לאבזר לרכב שלו את הצורה, ולדאוג שכל פעם שהוא יתיישב במושב הנהג הוא יזכר בך. 

  • מפתח דיגיטלי לרכב 

המגמה של חיים ללא מפתחות וכרטיסים מגיעה אל עולם הרכב, כרגע מפתח חכם הוא פיצ'ר יוקרתי במיוחד המוצע במפרט של מכוניות יוקרה כמו ב.מ.וו או טסלה, בדגמים החדשים ביותר. התקנה של מערכת מפתח דיגיטלי לרכב מאפשרת פתיחת דלתות בזיהוי קרבה, התנעת הרכב ללא מפתח או שלט, פתיחת תא המטען עצמאית למקרה שהידיים עמוסות בשקיות או ילדים – ועוד. זהו שדרוג מנצח, אלגנטי ומתקדם שכל חובב רכב ישמח לקבל.

  • נהג מירוצים ליום

אם מדובר בגבר חובב מהירות ואדרנלין – אנחנו אומרים – למה לא לתת לו את הדבר האמיתי? במקומות שונים ברחבי הארץ תוכלו להזמין חבילת נהיגה ספורטיבית על רכב יוקרתי וחדיש, לחוויית אקסטרים אמיתית בסביבה בטוחה ומקצועית.

רעיונות למתנות: מתנות לגבר הטכנולוגי

גאדג'טים גורמים לעולם שלו להסתובב? יש לך את ההזדמנות למצוא עבורו מתנה שגם תשמח אותו וגם תשמש אותו – על בסיס יומי. בבואך לבחור גאדג'טים חשוב לזכור שתג המחיר עבור רובם הוא גבוה, ולכן מומלץ להקפיד שלכל הפחות תהיה לצד המחיר גם תועלת אמיתית עבור מקבל המתנה בר המזל.

  • מנעול חכם לבית

אם המטרה היא לגרום לגבר בחייך להרגיש כמו ג'יימס בונד, או יותר נכון קיו, מנעול חכם לדלת זה הדיבור. דלת חכמה למעשה פותחת את עצמה בעת הגעתכם באמצעות טביעת אצבע וננעלת אוטומטית עם סגירתה, בלי לדרוש מפתח פיזי. בנוסף לסורק טביעת אצבע מאובטח, מנעולים חכמים מתקדמים מציעים גם מצלמה משולבת פעמון דלת חכם, המאפשר לצפות בנעשה מחוץ לדלת הכניסה למבצרכם בלייב מכל מקום, לדבר עם העומד במפתן ואפילו לפתוח לו את הדלת מרחוק.

  • משקפי מציאות מדומה 

מגמת המציאות הוירטואלית והרבודה כבר נמצאת בסמארטפון של כולנו. משקפי מציאות מדומה, או VR, מספקים חוויה דיגיטלית מציאותית בתלת מימד לגיימרים וחובבי טכנולוגיה מתקדמת ככלל. משקפי מציאות מדומה מתבססים על עדשות תלת מימד ומיועדים מראש למכשירים ספציפיים: אקס בוקס, טלפון, מחשב ועוד.

רעיונות למתנות לגבר שהוא חצי פיראט

חובבי אלכוהול בקהל? ובכן, מתנות מקוריות יכולות להיות גם חוויות בלתי נשכחות ביחד. בטח אם מרימים כוסית לחיים בסוף וחולקים את השמחה. 

  • מבשלת בירה DIY

אם שתיית בירה היא אחד התחביבים שלו – אולי גם הכנת בירה תוכל להפוך לתחביב. אנחנו אישית לא מכירים חובב אלכוהול שהיה מתנגד לקבל ערכה הכוללת את כל מה שצריך ליצור בירה טעימה לגמרי לבד. מי יודע, אולי בסוף הוא יקרא לבירה שלו על שמך. לחיים.

  • חבית וויסקי קאסטם

הגבר בחייך מעדיף לעבוד פחות קשה ולהתפנק מעט יותר? חבית וויסקי בעיצוב אישי יכולה להתאים כמתנה מיוחדת לגבר בחייך, בעיקר אם יש לו מותג וויסקי מועדף. כיום ניתן להזמין ישירות הביתה חבית קטנה עם מותג הוויסקי המועדף עליו. את החבית יתאימו להעדפות אישיות, יחרטו עליה כיתוב לבקשתכם – וזהו. עכשיו רק נותר למלא אותה וויסקי ולמזוג, ישר מהחבית.

מתנות מקוריות לפודיז

סגרי הקורונה והמעבר לשהות מוגברת בבית, הוציאו את השף מלא מעט ישראלים. במידה והטרנד הטעים הזה לא פסח עליו – הנה כמה הצעות למתנות מיוחדות לגבר שאוהב לבשל. ולאכול.

  • תנור פיצה

אנחנו חיים בתקופה בה הטכנולוגיה מצליחה לכווץ מערכות מורכבות אנלוגיות קלאסיות לגאדג'טים קומפקטיים וחכמים לשימוש ביתי – אנחנו מדברים כמובן על תנור פיצה. טאבון ביתי על תקן תנור פיצה יכול להיות מתנה מקורית מושלמת לגבר שכבר יש לו הכל – חוץ מפיצה. בדגמים החדישים בידוד החום מצויין, הטמפ' גבוהות דיין, והעיצוב הורס את הבריאות – מתכון לערב ופיצה מושלמים.

  • ערכת טבסקו

לחובבי החריף יש מקום שמור בלב לסוגים שונים ומשונים של טבסקו. בדומה לטועמי יין הם מסוגלים להבחין בין סוגי חריפויות שונות, תתי טעמים ועוד כל מיני דברים, שלנו מרגישים כמו כוויה בלשון פשוט. מתנה מקורית במיוחד לגבר מהז'אנר הנ"ל יכולה להיות ערכה הכוללת מגוון אקזוטי ומרשים של סוגי טבסקו שונים, לשימוש מתמשך של השף הלוהט בבית.

מחפשים מצלמת דרך לרכב?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם

שתפו:

מאמרים נוספים

מחפשים מצלמת דרך לרכב?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם